Vi besöker din stad!

Är du nyfiken på att bli maskinförare? Kom och träffa oss under vår roadshow där vi besöker hela Sverige!

Vår roadshow är ett öppet hus och prova på – dag på samma gång och innehåller extra överraskningar. Du får möta våra lärare och elever och veta allt om yrket och utbildningen. Dessutom får du testa de senaste grävmaskinerna och tävla i vår simulator. Vi bjuder på roliga upplevelser, tävlingar med fina och spännande priser och god mat från vår egen specialbeställda korvvagn. Ta med dig dina kompisar eller hela familjen och upplev en spännande dag tillsammans med oss!

Välkommen när vi besöker en skola nära dig!

Turnéplan:

• Landskrona – Träffa oss och Svalövs gymnasium 14/1. Speciallokal: Ahlsells butik på Järvgatan 10 i Landskrona kl 11-15
  • Varberg – Träffa oss och Peder Skrivares skola 22/1
  • Växjö/ Ingestad – Träffa oss och Ingelstadsgymnasiet 22/1
  • Örebro – Träffa oss och Tullängsgymnasiet 29/1
  • Uppsala – Träffa oss och Uppsala Yrkesgymnasium 29/1
  • Linköping – Träffa oss och Anders Ljungstedts Gymnasium 5/2
  • Skellefteå – Träffa oss och Anderstorpsgymnasiet 5/2
  • Stockholm/Bålsta – Träffa oss och Upplands Brogymnasiet 12/2

Vi tar emot dig i ME-skolans lokaler på alla orter mellan klockan 11-15. ( Ingen mottagning på Svalövs gymnasium, vi tar istället emot dig i Ahsells butik i Landskrona, och för Ingelstad gäller tiden mellan 10-15). För att få adresser till ME-skolan på de olika orterna se här.

OBS! På alla orter genomförs en näringslivsdag dagen innan. Då är våra samarbetspartners på plats. Vill du komma på näringslivsdagen och ha en inbjudan dit, skicka ett mail till: claes.nelander@marknadsprofilering.com

Om ME
Läs mer om Maskinentreprenörerna.
Klicka här.

Frågor eller synpunkter?
Kontakta Jonas Thorstenson, VD ME-skolan.
jonas.thorstenson@meskolan.se