Träffa ME och ME-skolan på årets största maskinmässor

ME och ME-skolan växlar upp och medverkar på ett flertal mässor under året. 15-17 september ses vi på Entreprenad Live på Ring Knutstorp i Skåne. Tidigare i år har vi besökt Maskinmässan i Stockholm och Load Up North i Boden.

Entreprenad Live

Ring Knutstorp 15-17 september 2022.

Entreprenad Live är mässan för dig inom bygg- och anläggningsbranschen med fokus på entreprenad. I år hålls mässan på Ring Knutstorp i Skåne. Här har du chans att skapa goda förutsättningar för bra affärer, kika in nya produkter och stärka redan befintliga relationer.

Ladda ner vår mässbilaga här

Läs mer här.

Datum: Torsdag-Lördag, 15-17 september
Tid: Kl. 10.00–17.00
Plats: Knutstorpsvägen 1, Motorbanan Ring Knutstorp. Svalöv.

Load up North

Tack alla ni som kom till Boden 25-27 augusti 2022. Load Up North är den enda maskinmässan norr om Stockholm och mitt i en av landets hetaste regioner just nu. Under tre intensiva mässdagar samlas entreprenadbranschen för att nätverka, umgås, utbyta kunskap och inte minst prata om behovet av att rekrytera till företagen i norr.

Mässan är en naturlig mötesplats för branschen i norra Sverige och dit kommer företagare, inköpare och anställda för att mingla bland maskiner och tillbehör. Utbildare finns på plats för den som vill veta mer om utbildning inom entreprenadbranschen. Dessutom kommer företrädare för kommuner att vara på plats och berätta om lokala satsningar och utveckling.

www.loadupnorth.se

Ladda ner vår mässbilaga här.

Svenska Maskinmässan
Solvalla 2–4 juni

Svenska Maskinmässan är en renodlad maskinmässa där Sveriges alla maskinleverantörer har chans att samlas på ett och samma ställe. Tack alla som kom förbi!

www.maskinmassan.se

Livestream från
Svenska Maskinmässan

Se vårt mässprogram live från Svenska Maskinmässan här.